czwartek, 4 października 2018

100 dobrych uczynków na 100-lecie


Pani Halina Biała zainicjowała akcję 100 dobrych uczynków na 100-lecie.


Razem budujemy silną, dobrą, Niepodległą Polskę
październik- miesiącem różańcowym i dobrych uczynków:

1. Zrób dobry uczynek albo się pomódl.
2. Zapisz to na karteczce, na odwrocie tej karteczki napisz imię i nazwisko oraz klasę.
3. Wrzuć  do pudełka z dobrymi uczynkami, które znajduje się przy wejściu do szkoły
Pomysł na dobry uczynek:
- pomogłam mamie w …………
- pomogłem tacie w  ………..
- pomogłem koledze  w ……….
- pomodliłem się za np. żołnierzy, którzy walczyli o Niepodległość Polski  …….
- pomodliłem się za Ojczyznę ………..
- pomodliłem się za księży…………
- pomodliłem się za nauczycieli  ……….
- pomodliłem się za misjonarzy  …………….
- wziąłem udział w  ……..
- w szkole  ………….
- dobrze zachowywałem się  ………
- wysłuchałem, wsparłem, pocieszyłem   …. …….
- wziąłem udział w nabożeństwie różańcowym  …….….
- podzieliłem się ……………….
- podarowałem ……………….
- ………………………………..
Trzymam za Was kciuki!!!

p. Halina Biała